wtorek, 10 lutego 2009

Kolekcja biżuterii męskiej

Przyszedł czas aby stworzyć coś męskiego..a po prawdzie samo się stworzyło. Wszystko zaczęło się od zęba rekina, który kupiłam kilka tygodni temu z zamiarem wplecenia go w biżuterię dla mojego Męża. To dla mnie wielki problem zrobić prezent dla kogoś bliskiego i zawsze bardzo się denerwuję jaki będzie efekt końcowy i oczywiście reakcja obdarowanego :)

W związku z wysokim poziomem stresu ząb leżał upchany w kąt najciemniejszy przez czas jakiś aż w końcu pomysł dojrzał. Tak właśnie narodził się naszyjnik Last Hunter

Miał być to prezent gwiazdkowy ale oczywiście nie wytrzymałam i jak tylko skończyłam podarowałam go Mężowi:)

On też podał mi pomysł z wykonaniem kolekcji biżuterii męskiej. Oto więc jest :)

Kolekcja dostępna jest na http://www.glimmer.pl/vmchk/dla_mezczyzny.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz