czwartek, 26 marca 2009

Monte Cubano na wyjątkowe śniadanie


Przepis pochodzi z magazynu Gourmet a ja zobaczyłam go niedawno na tym blogu. Bardzo mnie zaciekawił- zdjęcia były tak apetyczne, że musiałam spróbować. Słuchajcie- przepyszne! Mój Ukochany poprosił o dokładkę :) Niesamowicie dobre połączenie wielu smaków. Szybko się przygotowuje- polecam!

Monte Cubano

foodelek: przepisy tygodnia



Składniki:
  • 2 kromki chleba o zwartym miąższu
  • 1 do 2 łyżeczek musztardy
  • 4 lub 5 pikli
  • 2 plasterki szynki
  • 2 plasterki wędzonego indyka (tak naprawdę dajcie wędlinę, którą lubicie)
  • 3 plasterki sera żółtego
  • 1/2 ząbka czosnku
  • 1/2 łyżki majonezu
  • 1 duże jajko
  • 2 łyżki mleka
  • 1 łyżka masła
  • Na pierwszej kromce rozsmaruj musztardę, ułóż gęsto pikle, nakryj plastrami wędliny, następnie połóż ser. W miseczce zmieszaj drobno posiekany ząbek czosnku z majonezem, solą i pieprzem (do smaku). Złóż kanapkę.
  • Na talerzu zmieszaj jajko z mlekiem, obtocz w nim kanapkę. Na patelni roztop masło. Smaż kanapkę na odkrytej patelni z obu stron tak, żeby była złoto- brązowa. Zdejmij z patelni, przykryj i odczekaj 1 minutę.
  • Podawaj natychmiast. Smacznego!!


Ps. czy już widać, jaki mam ulubiony talerz w domu? tak, niebieski! :)

Konkurs ciągle trwa! Szczegóły tutaj

3 komentarze: